Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Ρομαντικά Μέρος Α



Η κατηγορία Ρομαντικά ήταν εκείνη με τις περισσότερες συμμετοχές και που μας παίδεψε περισσότερο για να αναδείξουμε νικητές...

Σε αυτή την κατηγορία έλαβαν μέρος πάνω από 70 διαφορετικές ιστορίες και η τελική επιλογή ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη!

Όμως τα καταφέραμε και ορίστε οι νικητές....

(σας υπενθυμίζουμε ότι στα Greek Wattys δεν υπάρχει πρώτο και δεύτερος νικητής, είστε όλοι νικητές και κάτοχοι του αστεριού, οπότε η σειρά παρουσίασης είναι τυχαία).

Κι όμως - joinyourlife1

Κι όμως πολλά μπορούν να αλλάξουν,κι όμως μόνο σε μια στιγμή,κι όμως τόσο χρειάζεται.

Κι όμως τα αταίριαστα μπορούν και να ταιριάξουν, κι όμως...






Σε μια στιγμή - RiaXatzi

Είμαι η Ζωή, είμαι 19 ετών και σπουδάζω στην καλύτερη πόλη της Ελλάδας· την Θεσσαλονίκη! 
Κόπιασα πολύ για να τα καταφέρω και νομίζω πως πια δεν μου λείπει τίποτα... Έχω τις φίλες μου, την πόλη μου, την σχολή που μου αρέσει και το εδώ και δύο χρόνια αγόρι μου. Μια επίσκεψη στην Αθήνα στον κολλητό μου τα αλλάζει όλα. Μέσα σε μια στιγμή όσα ήθελα από την ζωή μου ανατρέπονται. Και όλα αυτά γιατί; 
Γιατί γνώρισα αυτόν που δεν έπρεπε να γνωρίσω.

Λένε πως η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια... Κάτι τέτοιο συνέβει και σε μένα!




Φως μέσα στο σκοτάδι - renandr

Φως μέσα στο σκοτάδι {GW15}
Άννα και Μάρκος μια ολέθρια σχέση σχεδόν καταστροφική και για τους δυο τους. Ένας έρωτας μέσα στο σκοτάδι και στα μυστικά. Λάθη αλλά και πάθη του παρελθόντος κυνηγούν τον Μάρκο και τον τραβούν πίσω στην κόλαση και την αυτοκαταστροφή.

Θα καταφέρει η Άννα να είναι εκείνη που θα τον τραβήξει από το σκοτάδι που ζει τα τελευταία είκοσι χρόνια για να τον βγάλει στο φως;






Μέχρι το τέλος - maniadim

Μέχρι το τέλος(GW15)
Ο Άκης και η Νάνσυ γνωρίζονται από παιδιά! Και ερωτεύονται σχεδόν με την πρώτη ματιά..και στο πρώτο τους ραντεβού καυγαδίζουν... 
γιατί είναι ίδιοι, γιατί μια αόρατη κλωστή τους δένει και τους κρατάει ενωμένους μια ζωή ολόκληρη...

να αγαπούν και να μισούν ο ένας τον άλλο και όσο και να προσπαθούν να φύγουν μακριά από αυτή την σχέση να επιστρέφουν πάντα...

μέχρι το τέλος.




Tο παιχνίδι της φωτιάς - ThomaiBR

Το Παιχνίδι της Φωτιάς {GW15}
Όταν ξέρεις να αγαπάς μπορείς  να μισήσεις το ίδιο εύκολα ακόμη και να ξεχάσεις...

Όταν μισείς κάποιον μπορεί να τον αγαπήσεις στην πορεία χωρίς τύψεις....

Όταν συμβαίνουν και τα δυο ταυτόχρονα επέρχεται το χάος...








Διάβασε το αφιέρωμα στους υπόλοιπους νικητές στο Μέρος Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου